maandag 25 januari 2010

@page { margin: 2cm }
P { margin-bottom: 0.21cm }
–>

Tijdens de verkiezingscampagne heeft D66 Amersfoort een ‘eigen’ café. Op vrijdag 12 februari opent D66 de deuren van Café 66, gelegen aan de Hof 38. Het café is tot 3 maart de plek om kandidaat-raadsleden te ontmoeten.

,,Natuurlijk vind je ons met flyers op straat en bij de debatten”, zegt initiatiefneemster en tijdelijke barvrouw, Mirjam Barendregt, lijstduwer van D66. ,,Maar wij hebben gemerkt dat er veel mensen zijn die ons vragen willen stellen of met ons willen discussiëren en daarvoor is de informele sfeer van een gezellig café de beste plek.”

Voorlopig is het café vijf middagen open: vrijdag 12 februari, (14-17), zondag 14 februari (14-17), zaterdag 20 februari (15-18), vrijdag 26 februari (17-19) en zondag 28 februari (14-17). Iedereen is welkom om met D66 van gedachten te wisselen. Mirjam Barendregt:,,Ieder café staat in het teken van vijf thema’s die voor Amersfoort en voor D66 belangrijk zijn: sport en onderwijs; wonen en wijken; duurzaamheid en milieu; cultuur en economie en tenslotte bestuur en participatie.’’

Café 66 is gevestigd aan de Hof 38. Voor meer informatie kijk in de agenda