vrijdag 3 februari 2012

Elisabeth locatie definitief groen!

Op 13 februari wordt tijdens de jaarlijkse valentijnsactie van de lokale fractie van D66 initiatiefnemers van het Amersfoorts Cultuurfonds in het zonnetje gezet. De stichting ACF is opgericht door Amersfoorters die steun willen verwerven van particulieren en bedrijven om cultuur in onze stad op een hoog niveau te houden. Motto van de stichting is: ‘Het ACF: een kei in cultuur, samen met u’.

De oprichters van het ACF krijgen namens de fractie van D66 een kleine attentie. Daarnaast is Wouter Steijn te gast. Deze Amersfoorter is de directeur van de stichting Donateurs Koninklijk Concertgebouworkest. Hij zal met de aanwezigen van gedachten wisselen over het thema ‘particuliere initiatieven in de culturele sector’. De avond wordt muzikaal opgeluisterd door een combo.

De bijeenkomst begint om 20.00 uur in Stadscafé de Observant aan het Stadhuisplein. De discussie wordt om 22.00 uur afgerond, waarna het combo de aanwezigen nog tot 23.00 uur muzikaal zal vermaken. De toegang is gratis. Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd!

De Valentijnsbijeenkomst is de eerste in een nieuwe reeks D-café’s. In maart volgt er een bijeenkomst over duurzaamheid en in april over grondbeleid.

Lees ook het persbericht over het D-cafe en de Valentijnsactie.