woensdag 9 mei 2018

Twee D66 raadsleden hebben een lintje gekregen!

Dirk-Joost van Hamersveld en Nour Said Belkasmi hebben beide een lintje gekregen op 26 april. Dirk-Joost is al jarenlang vrijwilliger en bestuurder bij diverse activiteiten in Hooglanderveen. Hij was voorzitter van de jongerenraad van Carnavalsvereniging de Keuters, medeorganisator, Prins en medeauteur van het boek 33 jaar rode Neuzen. Hij was bestuurslid van stichting De Dissel, oprichter van Jongeren Activiteiten Hooglanderveen, bestuurslid van de Oranjevereniging Hooglanderveen. Hij is medeoprichter van blaaskapel De Turfstampers, spreekstalmeester bij vele evenementen, coördinator van KWF in Hooglanderveen, medeorganisator Vathorstrun in Vathorst en meer. Nour Said Belkasmi is al ruim twintig jaar maatschappelijk actief in diverse functies. Bij de stichting Marokkaanse Ouder Raad was hij actief als secretaris, penningmeester en sinds 2013 als voorzitter. In de wijken Liendert, Schuilenburg, Kruiskamp en de Koppel is hij vraagbaak voor buurtbewoners en helpt hij bij tal van activiteiten. Om de jaarwisseling in De Koppel goed te laten verlopen, nam hij samen met anderen het initiatief een andere aanpak te ontwikkelen.

Van harte gefeliciteerd Dirk-Joost en Nour!