zondag 14 februari 2021

Hoe kan ik meedoen aan de campagne?

Deze campagne focussen we op ‘Nieuw leiderschap’. Dat nieuwe leiderschap is broodnodig. Omdat we met dag-tot-dag management de grote uitdagingen van nu niet aankunnen. Want wij willen Nederland na corona opbouwen tot een land waar we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen.

Lees hier meer over de belangrijkste kernthema’s.

Doe mee via de D66 Amersfoort App Lijn
Wil jij op een makkelijke manier op de hoogte blijven van de campagne of ben je benieuwd naar de D66 standpunten over een bepaald onderwerp? Scan dan de QR-code of stuur zelf een appje naar 06-18165003 en wij houden je op de hoogte van alles rondom de campagne.

Steeds meer mensen doen mee!
De D66 heeft nog nooit zo’n snelle ledengroei meegemaakt als nu. Niet alleen landelijk komen we in de buurt van het oude ledenrecord, ook in Amersfoort willen steeds meer mensen lid worden van de partij. Met jouw hulp kunnen we nog groter worden! Bel die vrienden die ook hierover twijfelen eens op. Nodig bekenden uit voor een online gesprek om te horen wat hun belangrijkste zorgen voor de verkiezingen zijn of maak een wandeling met één van je buren. Lid worden kan nu al voor 1,- per maand. Op deze pagina kan je lid worden.

Campagne op straat
Tijdens de campagnetijd ben je vrij om te laten zien aan je omgeving voor welke principes jij staat! Een mooi moment dus om aan jouw omgeving te laten zien, waar jouw support naar uitgaat. Een poster achter je raam plakken is hiervan een perfect voorbeeld en makkelijk om te doen. Indien nodig voorzien wij je graag van de poster. Door alle wijken van de stad brengen we onze flyers bij mensen in de bus. Ook plakken we posters op zuilen, en zijn we te zien in bushokjes en gaan we de laatste dagen de buurt in. We organiseren op 23 februari (19:30 – 21:00) een ZOOM-campagne training om de fijne kneepjes van het campagnevoeren op straat weer even bij te brengen. Laat ons via de link weten wanneer jij wilt meehelpen

Volg en like ons online
De campagne zal zich dit jaar meer dan ooit ook op onze beeldschermen afspelen. Alles wat we daar te zien krijgen is gebaseerd op onze voorkeuren en aanbevelingen van wat jouw kennissen ook ‘liken’ of interessant vinden. Door D66 Amersfoort te volgen op de social media en onze berichten daar te liken of delen kunnen we dus steeds meer mensen in onze omgeving bereiken. We zullen dan ook sneller en vaker op de telefoon- tablet en computerschermen van steeds meer mensen te zien zijn. Met iets simpels als het delen van een foto, of het liken van post kun je dus ook thuis zelf campagne voeren en een grote invloed hebben.

Je kunt ons volgen op:

Tip: We zijn benieuwd wat jou bezig houdt richting de verkiezingen! Deel het met ons en andere D66-leden door #TeamD66 aan je berichten toe te voegen.

Er zijn dus veel manieren waarop jij nu al kunt bijdragen. We zien en horen graag van je deze campagne. Want samen maken we het verschil!