Steun ons en help Nederland vooruit

Agenda

Algemene Afdelingsvergadering (AAV)

Woensdagavond 10 juni bij jou thuis

Praat mee bij de volgende AAV van D66 Amersfoort! Deze vergadering zal online plaatsvinden in verband met de coronamaatregelen.

Woensdagavond 10 juni is de volgende algemene afdelingsvergadering (AAV) van D66 Amersfoort. In verband met de coronamaatregelen zal deze AAV online plaatsvinden. We bespreken onder andere de planning richting de gemeenteraadsverkiezing in 2022.

De AAV wordt via Zoom georganiseerd. Daarom is het belangrijk om je vooraf aan te melden voor de vergadering. Dit kan door een e-mail te sturen naar Webmaster@d66amersfoort.nl

Programma

De tweede AAV van 2020 kent een vol programma. Zo bespreken we het verslag van de vorige AAV en de Evaluatie GR2018. In het document worden ook beslispunten genoemd. Gedurende deze AAV worden deze gepresenteerd. Zodat er bij de volgende fysieke AAV een besluit over genomen kan worden. Het verzoek is om eventuele vragen vooraf te mailen, dit kan door te e-mailen naar secretaris@d66amersfoort.nl.

Daarnaast wordt er tijdens de AAV nog meer besproken, hieronder de volledige agenda.

1. Opening + vaststelling agenda
2. Mededelingen
3. Verslag vorige AAV
4. Evaluatie GR2018
5. Presentatie Bram (Campagne coördinator)
6. Tijdspad GR2022
7. Midterm fractie bereikte punten + vooruitblik
8. Rondvraag
9. Sluiting AAV

Informatie over Zoom

Meld je aan voor de AAV door een e-mail te sturen naar Webmaster@d66amersfoort.nl. Je ontvangt dan de link naar de vergadering in Zoom.
Je kan vervolgens op twee manieren deelnemen:
1) via de Zoom-plugin voor je webbrowser;
2) via de Zoom-desktop client.

Optie 1: click op de link. Je wordt in principe automatisch doorgeleid naar de bijeenkomst.
Maak bij voorkeur gebruik van Google Chrome, want dan heb je de meeste functionaliteiten (maar minder dan met de client).

Optie 2: download de client via https://zoom.us/download#client_4meeting. Als je vervolgens op de link klikt, wordt Zoom voor je geopend. Hiermee heb je de meeste functionaliteiten.

We raden je aan om iets eerder in te loggen als je je zorgen maakt of alles wel zal werken. We kunnen je vanaf een half uur van te voren helpen. Als het inloggen eenmaal gelukt is, kan je prima weer iets anders gaan doen, tot de start van de bijeenkomst. Bij de link krijg je ook een telefoonnummer dat je kan berichten in het geval van een probleem met de techniek.

10 juni

20:00 uur

#StayAtHome